fbpx

Stop sukkertrangen

– og få energien tilbage

Er du træt af din søde tand?

Føler du nogle gange, at du ikke kan holde op med at spise søde sager, selvom du har aftalt med dig selv, at nu skal det være slut?

Du forstår ikke, hvoror det skal være så svært at stoppe, og overvejer, om du er afhængig af det søde stof.

Du er langt fra alene. Der kan være mange årsager til, at vi i perioder spiser mere sukker end vi har lyst til. Og nogle af de perioder, kan strække sig over lang tid – år endda.

Det tager ikke lang tid før, vi har fået indarbejdet en vane, hvor vi ‘giver os selv lov’ til at spise slik og kage på arbejdet. Spise slik om aftenen eller måske endda købe chokolade i smug, og spise det i bilen, så ingen opdager, at du har spist det. Det er straks værre, når vi vil af med den vane igen. Hvor skal vi starte, og hvordan holder vi ved.

Det er noget af det, jeg kan hjælpe dig med gennem dette mini-forløb Stop sukkertrangen – og få energien tilbage. Her hjælper jeg dig nemlig med at forstå, hvorfor du bliver ved med at spise, selvom du ikke har lyst til at fortsætte. Og hvad du kan gøre, for at undgå at falde i sukkerfælden.

Endelig kommer vi ind på de fælder, der kan være i hjemmet og samfundet – samt hvordan du kan håndtere dem.

Kunne det her være dig?

  • Du har ingen energi.
  • Du føler dig konstant træt.
  • Du er tit ked af det.
  • Du kan ikke holde dig fra søde sager om aftenen.
  • Det er en daglig kamp at holde sig fra søde sager.
  • Du spiser søde sager i smug – har måske et hemmeligt lager.
  • Du har efterhånden opgivet, at slippe af med din sukkertrang.

Hvilken værdi får du af forløbet?

N

Du får energi og overskud tilbage

Du mærker, at du pludselig har energi og overskud til at gøre ting, som du tidligere ikke orkede.

N

Du får din energi tilbage

Du vil kunne mærke, at du pludselig har overskud til at gøre ting, som du tidligere ikke orkede.

N

Du får glæden tilbage

Den tristhed du har haft vil forsvinde, og du bliver igen glad.

N

Du styrer, hvornår du spiser sødt

Du oplever, at DU bestemmer, hvornår du vil spise søde sager, og hvornår du lader dem ligge. 

N

Du har søde sager i huset, uden at spise dem

Du vil opdage, at du kan glemme, at der ligger søde sager i skabe, skuffer og køleskabet.

N

BONUS! Du risikerer at tabe dig

Ved at slippe de søde sager, oplever du måske et vægttab, som du ikke havde regnet med.

Det her får du, når du køber kurset:

Øjeblikkelig adgang til materialet.

Online undervisning – både som video og lydfil.

Arbejdshæfte, som går dybere ned i øvelserne og giver dig konkrete værktøjer.

Du gennemgår kurset, når DU har tid.

Du kan stille og roligt arbejde i dit eget tempo.

Adgang til lukket Facebook gruppe, hvor du kan stille spørgsmål.

Logo blomst

Din investering i endelig at få et afslappet forhold til sukker + få mere energi, er:

497,- kr.

 

Det er mindre end prisen på 4 jordbærtærter.

Freebie forside

Få guiden 7 strategier til et holdbart vægttab

- og modtag mit nyhedsbrev, hvor du får endnu flere tips, guides og tilbud til en sund og selvkærlig livsstil.

Success - du vil modtage en mail om lidt, hvor du kan hente din kopi af guiden.

Pin It on Pinterest

Share This